Min värld.

bloglovin

Hej. Mitt namn är David och jag är 15 år gammal. Jag har flera diagnoser på att jag är "inte som alla andra". Jag har massa problem med polis, socialen, familjen, kompisarna och skolan. Nu vill jag att världen ska veta om hur jobbigt det kan vara att alltid vara den som alla skyller på när det har hänt något. Jag är 15 år. när jag var mindre så sa min läkare/psykolog till mig att jag skulle skriva dagbok. Jag gjorde självklart inte det för det var inte tufft. nu har jag ändrat åsikt. Jag har lärt mig vad bloglovin är och jag jag ser mer än gärna att ni följer mig på min resa, bland annat genom bloglovin. Mitt namn är inte david på riktigt, men jag bor i en liten stad och vill inte att det ska bli offisiellt vem jag egentligen är. allt jag skriver är sant, men jag kommer att ändra vissa namn. När jag gör det så kommer jag också att säja till så att ni inte tror att jag ljuger. Så, vill ni hjälpa mig mot en bättre värld????

följer ni mig så följer jag självklart er.

//Davve.

Kommentarer
Postat av: adina

Vad har du för sjukdom?

2009-07-30 @ 13:51:24
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0