Min historia.

bloglovin

Igår satt jag och min bästa kompis jonas hemma hos honom. sara var också med. vi kedjerökte. dom skulle festa men jag skulle köra moppe hem. fast jag drack nån cider. för några veckorsedan så hamnade jag i bråk med polisen, jag var lite onykter. på grund av de mediciner jag tar och på grund av den sjukdomen jag har så får jag massa symptom. tex om jag blir arg så blir jag jätte arg. och sen efteråt så kommer jag inte ihåg händelsen. det var det som hände för några veckorsedan med polisen. dom tog tag i mig, jag ville att dom skulle släppa för det gjorde ont. jag kunde gå till bilen själv så jag försökte slita mig loss. dom tog hårdare i mig och jag blev jätte arg. sen kommer jag inte ihåg. men jag lovade mamma och pappa sen dagen efter att jag inte skulle dricka på ett tag, men igår drack jag några cider. det spelar väl ingen roll`?? Jag var inte full. Jag somnade på jonas soffa nångång på natten. sen väckte hans mamma oss kl 6 på morgonen när hon skulle till jobbet och då åkte jag hem. jag kom hem lagom till pappa skulle åka till jobbet. han började waina så jag slytade lyssna. "Du ska vara hemma, bla bla bla".......... Jag sköter ju mig, så han borde inte få gnälla. dessutom, mina tre äldre syskon får ALLTID vara ute. jag borde med få det? Dom särbehandlar mig för att jag är ett problembarn. Men jag borde väl vara värd lika mycket för det? Farsan bode väl kunna lyssna på min historia innan han börjar tjata?? Nu ska jag ta en cigg.

/Davve.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad är det för sk. sjukdom du har? :)

2009-07-30 @ 13:40:52
URL: http://qes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0